Is er leven na Big Brother?

CANNES, 10 okt. – Jaarlijks exporteren Nederlandse bedrijven bijna 400 miljoen euro aan de rechten van televisieformats. Daarmee is Nederland het tweede exportland in de wereld. Big Brother was de afgelopen jaren de grote motor. Die begint nu echter te haperen. Zijn er al opvolgers voor dit succesvolle exportproduct? En wat maakt een goed format tot een kaskraker?

 
Meer …? LEES zaterdag 25 oktober de Stentor, de Gelderlander, TC Tubantia, Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, BN/De Stem of PZC
Advertenties

Over hermanspinhof

journalist/ writer, print, television, radio photographer
Dit bericht werd geplaatst in media. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s